CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

our love have been..

Friday, February 18, 2011

NeW coMing

Alhamdulillah..telah selamat melahirkan cahaya hati, penyeri keluarga yang kedua tanggal 13hb Januari 2011,di Hospital Tuanku Jaafar Seremban jam 8.55 am. Berat puteriku Amal Izzah binti Muhammad Ridzuan 2.55kg.

Cukup je 37minggu 4 hari, aku diberikan tarikh untuk dibedah, kerana puteri kami berkeadaan songsang. Aku redha dengan ketentuanmu wahai Tuhan. mungkin ada hikmah disebaliknya..

Memandangkan terlalu sibuk menjalani tempoh berpantang,baru harini dapat update entri terbaru. Sibuknya aku kali ni,2 kali ganda berbanding anak pertama dulu, maklumla..dulu hanya fokus pada Akif sahaja,kali ni..Amal dan Akif..masing-masing nak tarik perhatian abah dan ummi..

Kena betul-betul pandai urus masa kali ni, bila anak-anak dah tidur,barula siapkan semua yang lain,kemas rumah,masak,mandi,membasuh..baru terfikir bagaimana emak menjaga daku dan empat adik-adikku dulu..erm..tabah..

Semoga kehadiran Akif dan Amal dalam hidup abah dan Ummi menyerikan lagi kehidupan kami..sesungguhnya itu sebenarnya..

Terima kasih Tuhan dengan anugerah Putera dan Puteri hati kami, pelihara kami supaya menjadi abah,ummi dan anak-anak yang sentiasa dalam rahmat serta redhamu..

No comments:

Post a Comment