CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

our love have been..

Sunday, October 30, 2011

SeMeSter Jun BeRakhir Sudah...

Salam dan selamat pagi...

Semester Jun sudah berakhir kini, dengan tamatnya ujian Akhir bagi Kod Kursus AA101,AA201,AA301 semalam,harapan saya sebagai warga pendidik kepada warga pelajar saya dari semester 1 sampaila ke semester 3, semoga kalian semua berjaya dalam peperiksaan final masing-masing nanti, berjaya dunia dan akhirat...

Ini antara rakaman-rakaman yang sempat di ambil sepanjang aktiviti P&P sesi Jun berjalan...
video pelajar saya melakukan praktikal pengurusan jenazah sebagai salah satu kriteria penilaian wajib dalam kursus AA201, antara kumpulan yang terbaik yang menarik minat untuk dirakam
exam oh exam! pelajar Tamadun Islam
accident,patah tangan,inilah antara keadaan pelajar yang sering saya hadapi setiap sem, pelajar sering terdedah dengan kemalangan,pesanan saya selalu baca doa sebelum naik kenderaan..
khusyuk sungguh...boleh jawab ke??
kuiz oh kuiz!
wargh!!mana satu nak buat..semua buka!PB,RKM,SKP,oh tidak....audit oh audit!..

inilah antara rakaman-rakaman yang telah dirakamkan sepanjang sesi Jun 2011, AUDIT pun dah berakhir 27 dan 28 oktober dengan jayanya..tapi jabatanku tidak pula dikunjungi, semua rakan seperjuangan menarik nafas lega nampaknya.....hehe

No comments:

Post a Comment