CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

our love have been..

Saturday, March 5, 2011

DeKo oh DeKo!

tiba-tiba mood untuk masukkan entri hari ni ada, baik cepat-cepat daku 'note' kan disini, akif pun tengah asyik betul layan upin dan ipin tu,sementara abah pula dah keluar ke Teluk Kemang bersama dengan Prof apa tah namanya tadi, terlupa pula untuk tengok anak bulan, ada kena mengena dengan research dia la.

Amal?dia tengah tidur, tu sebab aku boleh layan internet kejap, tiba-tiba tangan ni laju search cara-cara nak deko rumah. maklumla..boring sebenarnya asyik tengok sceen yang sama ja dalam rumah. Orang kata kalau kita pandai susun atur rumah dan deko dengan baik, kita akan tak jemu nak duduk dan rehat di rumah. jadilah rumahku syurgaku..wah..syoknya.

dalam sibuk-sibuk tengok blog cara-cara nak hias rumah, tiba-tiba terjumpa blog Rizalman, pandainya dia deko rumah client dia. of course la dia kan pakar interior dan exterior. Bajet pun mesti tinggi. bagi kita yang bajetnya tak berapa tinggi, mungkin boleh ambil idea dia dalam mendekorasi setiap sudut rumah kita.

Bila agaknya saya nak dekorasi rumah saya ye?idea banyak..tapi tengok juga kesesuaian bajet. tapi di mana ada kemahuan kan disitu ada jalannya..

Cantiknya cara Rizalman decorate rumah ni...

macammana ye, sangat indah..boleh jadikan panduan, banyak lagi gambar-gambar menarik yang lain, boleh layari blog rizalman ye.

No comments:

Post a Comment