CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

our love have been..

Friday, March 4, 2011

Hari KeMerdekaAN

Aku merdeka, alangkah indahnya kemerdekaan itu, setelah 44 hari segalanya mesti berpantang untuk memulihkan kembali kesakitan selepas bersalin, aku kini merdeka.

Sebagai permulaannya, aku ajak 'dia' ke Tesco, wah..kenapa Tesco?sebabnya Tesco Nilai baru je buka. Jadi nak tengokla apa menariknya disitu,padahal kita sedia maklum,Tesco mana-mana pun samanya konsepnya. Ada outlet yang pelbagai, menurut 'dia' sama macam di UK, menurut pengalamannya yang pernah sampai di sana.

Apa yang di cari di Tesco?tak cari apa pun,cuma melepaskan keinginan yang teramat sangat untuk keluar ambil angin luar setelah 44 hari berpantang. Nak dijadikan cerita, hari aku ke Tesco tu ana terlupa nak bawa 'purse' ana lah...jadi tak banyakla barang yang boleh di beli.

Hati teringin juga nak dapatkan sesuatu untuk Amal..apa yang aku teringin tu?
                                                                            Fisher Baby Bouncer


                                                                       car seat

Adakah semua keinginanku sangat penting. Mungkin penting kalau bajet ada..haha.

No comments:

Post a Comment