CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

our love have been..

Friday, November 26, 2010

DEBARAN PENANTIAN KEDUA..

Hari ni pergi Pusat Rawatan Islam Az-Zahrah,Bangi. Buat appoinment dengan Dr Fazlina, untuk bersalin anak kedua ni, nak dijadikan cerita semalam selsema+demam, and then pagi semalam mandi nak ke office, tengok2 ada lendiran darah, jadi hasrat nak ke office dibatalkan tetapi terus ke Klinik berdekatan.

Bila sampai di klinik semalam, Dr pun scan my perut nak tengok posisi uri dan baby, menurut Dr. everything is ok, now is 30 weeks,normally baby punya kepala dah sepatutnya ke bawah but my baby kepalanya melintang ke kiri..tapi Dr advice dont worry..baru 30 weeks masih ada masa baby nak pusing..erm..dalam hati saya sangat risau sebenarnya...tapi minta semua ok hatta saat bersalin nanti.

Nak dijadikan cerita, harini jumpa dengan Dr Fazlina di Az-Zahrah, dia scan sekali lagi my baby, mengejutkan juga, kepala baby harini ke atas pula, seolah-olah menegak..punggung di bawah, about sex baby still tak nampak coz baby kepit sex dia..so its still surprise..kalau semalam scan hisap jari,harini menurut Dr Fazlina..dia tak hisap jari..erm...aktifnye baby ummi...bergerak dan berpusing-pusing di dalam ye...

Hopefuly baby ummi pusing mengikut yang sepatutnya pada minggu ke 36...please baby...pusing ye...Dr Fazlina beritahu saya..jangan risau..normally nanti dia akan pusing...minta segalanya lancar...

Now..saiz my baby 1.4kg..normal..girl or boy, i didn't mind...but most important for me and my hubby dia sihat..dan selamat..hope pengalaman pertama tak berulang untuk my 2nd baby..

1 comment: